Klantenservice

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op.

Hoe lang ben ik mijn telefoon kwijt?

Dit is de meest gestelde vraag die ik krijg. Hoelang ben ik mijn telefoon kwijt als deze gerepareerd word?

In de reparatielijst in het zoekvenster kunt u gemakkelijk uw toestel opzoeken. Zoek hierbij de gewenste reparatie, en de reparatietijd staat er onder vermeld.

De gemiddelde wachttijd is 10 minuten voor een reparatie.

Moet ik onderzoekskosten betalen?

Voor normale reparaties hanteren wij geen onderzoekskosten. 

Bij ons betaal je enkel alleen onderzoekskosten voor waterschade (29,95) en bij problemen waarbij de oorzaak niet duidelijk te identificeren is (19,95).

 

Kan ik mijn toestel opsturen?

Je kunt jouw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar onze winkel conform de volgende punten:

  • Zorg dat je telefoon aangetekend wordt opgestuurd
  • Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos. 

Je kunt jouw toestel opsturen naar:
[ADRES]

 

Wat voor een garantie zit er op mijn reparatie?

Wij geven 6 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen. 

Moet ik voor reparaties een afspraak maken?

Het is niet verplicht om een afspraak te maken. Klanten kunnen ook zonder afspraak binnen lopen. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan echter voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak. 

Kopen jullie ook telefoons in?

Telefoons, tablets of andere apparaten kunnen altijd bij ons ingeleverd worden voor een eerlijke prijs. Bij het aanschaffen van een nieuw toestel, kun je je oude apparaat ook inleveren tegen een leuke korting.

Hebben jullie accessoires en hoesjes?

Wij hebben accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kunnen wij vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 2 werkdagen.

Is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig?

Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig rondom onze winkel. 

KLANTENSERVICE

Waar kunnen wij u mee helpen?

Bel onze klantenservice

06 54 99 10 13

●  Wij zijn nu bereikbaar

Chat online met de hulpdesk

We reageren binnen 10 minuten

Kom langs in onze winkel

Bekijk kaart

Winkel in Zwolle , alleen op afspraak

Telefoonshoppa

Telfordstraat 13B, 8013RL Zwolle

Maandag
9.00 - 18.00
Dinsdag
9.00 - 18.00
Woensdag
9.00 - 18.00
Donderdag
9:00 - 21:00
Vrijdag
9.00 - 18.00
Zaterdag
12.00 - 16.00
Zondag
12.00 - 16.00

Er is voldoende parkeergelegenheid.

Maak afspraak

Veelgestelde vragen

Call Now Button