Klantenservice

Wij streven naar de best mogelijke klantenservice. Neem rechtstreeks contact met ons op of bekijk de veelgestelde vragen.

Op zoek naar een prijs?
Zoek razendsnel uw model en plan direct een afspraak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Je kunt jouw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar onze winkel conform de volgende punten:

  • Zorg dat je telefoon aangetekend wordt opgestuurd
  • Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos.

 

Wij geven 6 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen.

Het is niet verplicht om een afspraak te maken. Klanten kunnen ook zonder afspraak binnen lopen. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan echter voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak.

Telefoons, tablets of andere apparaten kunnen altijd bij ons ingeleverd worden voor een eerlijke prijs. Bij het aanschaffen van een nieuw toestel, kun je je oude apparaat ook inleveren tegen een leuke korting.

Wij hebben accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kunnen wij vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 2 werkdagen.

Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig rondom onze winkel.

Voor normale reparaties hanteren wij geen onderzoekskosten.

Bij ons betaal je enkel alleen onderzoekskosten voor waterschade (29,95) en bij problemen waarbij de oorzaak niet duidelijk te identificeren is (19,95).

Dit is de meest gestelde vraag die ik krijg. Hoelang ben ik mijn telefoon kwijt als deze gerepareerd word?

In de reparatielijst in het zoekvenster kunt u gemakkelijk uw toestel opzoeken. Zoek hierbij de gewenste reparatie, en de reparatietijd staat er onder vermeld.

De gemiddelde wachttijd is 10 minuten voor een reparatie.